Most már, hogy javában folyik a tanítás az egyetem falai között és az elsősök is kezdenek megismerkedni az új környezettel, úgy gondoltuk, hogy épp itt az ideje, hogy kicsit arról is beszéljünk, hogy milyen lehetőségek kínálkoznak azok számra, akik a szabadidejüket hasznosan szeretnék eltölteni, valamilyen hallgatói szervezet kereti között. Éppen ezért a jövőben egy egy bejegyzésben be kívánunk Nektek mutatni minél több szervezetet, hogy a munkájukkal, tevékenységükkel megismerkedve, esetleg programjaikon részt véve Ti is részévé válhassatok egy új közösségnek. Nem mellesleg, a jövőbeni szakmai felkészültségeteket is javíthatjátok vele.
Első kiszemelt "áldozatunk" a karunkon lassan már 2 éve hivatalosan (az első év még csak próbálkozás volt, így azt nem soroltam ide) működő Szegedi Marketing Klub. Ez a szervezet, melynek két hivatalos és két meghívott oktató a fő védnöke Révész Balázs, Prónay Szabolcs, valamint a hölgyek képviseletében Kürtösi Zsófia és a mókagyáros Pepe személyében, azzal a céllal jött létre, hogy a marketinges hallgatókat az első évfolyamtól a mesterképzésig összefogva egy olyan közösséget hozzon létre, melynek tagjai hónapról hónapra összegyűlnek és bizonyos szakmai témákat (melyek gyakran a tabu határát súrolják-lásd Betiltott reklámok) beszéljenek át kötetlen stílusban, reklámokat nézegetve, ropit majszolva és a hideg téli estéken forralt bor szorongatva, miközben várják a Mikulást aki már meg is látogatott egyszer minket, köszönjük neki! :D ). Az is előfordul, hogy a kar egy egy neves oktatója teszi tiszteletét nálunk és elmeséli, hogy "egyszer ő is volt fiatal".
No azért arról se feledkezzünk meg, hogy az egyetemen szórakozni is kell néha, így ha ez valakinek nem lenne elég elárulhatom, hogy minden őszi félévben megrendezésre kerül a Marketinges Szakest, melynek keretében a marketingszakos hallgatók, illetve mindenki más akinek kedve akad, ellátogat egy híres szegedi szórakozóhelyre (legutóbb a JATE-ba), ahol vicces vetélkedőkön mérhetik össze a tudásukat, a már korábban emlegetett oktatókból álló zsűri előtt. Előtör a gólyatáborban már megtapasztalt csapatszellem, összetartás és persze a zsűri vesztegetése, amit én személy szerint azért szeretek, mert vendég zsűritagként néha részt veszek a döntésben, és hát olyankor nekem is csurran-cseppen valamicske a hallgatók jó szándékából :) Ugye Pepe?! Emellett minden tavaszi félévben farsangi bulit tartunk, ahol a jelmezes részvétel mellett a zsűri is elkápráztatja az odalátogatókat egy általa kreált jelmez kompozícióval, vagy rövidke műsorszámmal. DE MÉG MINDIG NINCS VÉGE (hangozhatna a TV Shopból már jól ismert mondat), mert a legjobb programot a végére hagytam. Minden tavaszi félévben megrendezésre kerül a Marketinges Kirándulás, amikor is 40 bátor jelentkező 3-4 oktató társaságában egy 3 napos kiruccanást tesz az ország valamely marketing szempontból is jelentős szegletébe. No azért nem kell azt hinni, hogy akkor ez egy unalmas 3 nap, hiszen a szakmai programok mellett, amin általában nemzetközi hírű cégek előadói vezetnek körbe minket egy-egy irodában (bemutatva a jövőben ránk váró munka szépséget-lásd UNILEVER), de amellett sok móka és kacagás is vár a vállalkozó szellemű hallgatókra. Úgy mint esti vetélkedő a tanárok szervezésében, amit gyakran megnehezít az elfogyasztott alkohol mennyiséggel egyenes arányban csökkenő beszédkészség elvesztése, vagy borkóstolóval egybekötött vacsora egy hangulatos falusi étteremben, amit 40-en fél óra alatt találtunk meg, vagy persze az esténként kifulladásig tartó buli.
Persze a Marketing Klub nem csak programokat biztosít a résztvevők számára, de mindenkinek lehetősége van a felsőbb évesektől segítséget kérni egy egy kurzushoz, anyagokat cserélgetni és tapasztalatot cserélni a vizsgákról.
Ha valaki ezek után kedvet kapott, hogy közelebbről is megismerkedjen ezen szervezet tevékenységével, az látogasson el hozzánk jövő hét szerdán, vagyis szeptember 22-én a Kálvária sugárúti épület (KO) aulájában tartott ülésünkre, melynek keretében a kar egyik oktatója Málovics György fog vendégszerepelni, akivel töviről-hegyire kitárgyalhatjuk majd a "Zöld marketing" témakörét, és esetleg pár személyes infót is megtudhatunk majd róla. A hivatalos program 18.00-kor kezdődik és az épület zárásával együtt 20.00-kor végződik. DE! Ezután átfáradunk egy híres neves szegedi italkimérő egységbe (ismertebb nevén Kolibri), ahol folytathatjuk majd az új tagok megismerését, beavatását! :) Csak erős idegzetűeknek ajánlott!!!
Ha bármi kérdésetek van nyugodtan forduljatok a fent említett tanárokhoz, vagy bármelyik klub taghoz! Remélem hamarosan találkozunk!
Viktor
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése